هیئت امام موسی کاظم(ع) برازجان حدود سال 78 کمی پس از افتتاح مسجد فاطمه الزهرا(س) در همین مسجد راه اندازی گردید.
بحمدلله هیئت امام موسی کاظم(ع) با همت بچه ها و عنایت اهل بیت تاکنون توانسته گام های بزرگی در برافراشتن بیرق اهلبیت(ع) و فرهنگ سازی دینی در استان بوشهر بردارد.

بجز مراسم دهه محرم که ماهیت وجودی هر هیئتی را تشکیل می دهد، ویژه برنامه هیئت در ایام فاطمیه دوم هر سال است. در واقع حضرت زهرا(س) عنایت کردند پرچم فاطمیه رو دست ما دادند و از بعد برنامه فاطمیه هیئت ما در حدود 8 سال پیش بود که بقیه هیئت ها و مراکز مذهبی به برپایی مراسم فاطمیه به صورت جدی تر متوجه شدند.
همینطور بود مراسم عزای رییس مذهب حضرت امام صادق(ع) که به فرهنگ سازی برپایی این مراسم در سطح شهرستان انجامید.
از ابتدا هدفمون این بود که فرهنگ اهل بیت رو بتونیم فراگیر کنیم و یک هیئت نمونه الگو برای بقیه باشیم و فکر می کنیم تا الان بودیم.

هیئت امام موسی کاظم(ع) هم مثل اکثر هیئت های این کشور مشکلات زیادی سر راه فعالیت هاش داشته و داره، مثل عدم وجود منابع مالی ثابت و قابل اعتماد ، کم تجربگی اعضا و مسئولین هیئت ، اختلاف نظر با برخی افراد مسن تر مسجد و ... اما با توکل به خدا و همت و اخلاص بچه ها تا الان تونستیم از پس مشکلات بر بیاییم و به سمت جلو حرکت کنیم ولی؛ اگه خدای ناکرده غرور حاکم بشه و اخلاص کنار بره و از مسیر اصلی هیئت فاصله بگیریم، مطمئنا ما هم مثل خیلی از هیئت هایی که ابتر موندن ، سقوط خواهیم کرد! خدا عاقبت امر همه ما رو به خیر کند ان شاء الله

هیئت باید پرچم امام حسین رو در هر زمانی بالا نگهداره و از اون دفاع کنه و امروز برافراشته ترین پرچم منتسب به امام حسین(ع)، پرچم نظام جمهوری اسلامی است که حاصل خون هزار شهید و فریادهای لبیک یا حسین است و پرچمدار هم کسی نیست جز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله معظم خامنه ای روحی له الفدا ، و ما اگر جز این باوری داشته باشیم معلوم نیست زیر پرچم چه کسی جز حسین رفته ایم؟!
هیئت باید شهید تربیت کنه ، که اگر اینطور نباشه امام حسین(ع) و اهلبیت(ع) نیازی به مجلس ختم و عزاداری ما ندارند؟!

دعامون کنید
یازهرا(س)