بسم الله الرحمن الرحیم

 

اواخر چهارشنبه شب گذشته یکی از دوستان خبر انتشار قریب الوقوع نامه ای از مقام معظم رهبری برای جوانان اروپا و آمریکا رو بهم داد از همون لحظه اول احساس کردم این از اون کارهای خاص و تاریخ ساز میتونه باشه.

کاری که فقط از یک حکیم فرزانه برمیاد

در شرایط خاص توهین به پیامبر مکرم اسلام و از طرفی پس از مذاکرات هسته ای و سر زبان بودن اسم ایران قائدتا این که رهبر جمهوری اسلامی ایران نامه ای به جوانان غربی نوشتند باید براشون جذاب باشه و کنجکاو بشن که بخوننش.

الحمد الله موج خوبی هم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به وجود اومده ولی اینها کافی نیست این کار ارزشش رو داره که سونامی در فضای مجازی راه بیفته و الحمد لله ما ایرانی ها هم خوب استعداد و ظرفیت این کارها رو داریم.

خیال نکنیم که این موضوع تموم شد و دیگه نیازی به کار و فعالیت نداره نه این کار رو باید ما پیگیری کنیم تا به بیشترین مخاطبان در دنیا این پیام برسه.

شرکت در ثواب این اتفاق تاریخی نیاز به تخصص بالایی نداره و از طریق آموزش مختصری قابل دسترسیه برای آموزش چگونگی انتشار پیام رهبری در شبکه های اجتماعی و این که چه کارهایی میشه کرد به سایت زیر رماجعه فرمایید و آموزش متناسب با شرایط خودتون رو پیدا کنید.
 
http://letter4u.blog.ir
شما هم به جنبش نشر نامه تاریخی مام معظم رهبری بپیوندید

 

 

#letter4u #islam #khamenei

 

بازنشر از وبلاگ پاتوق بچه شیعه